Loading color scheme

Badatelsky orientovaná výuka

Dne 18. 6. jsme podpořili naši přirozenou zvídavost a vydali jsme se do přírody, kde nás čekal nelehký úkol – badatelský výzkum. Co to znamená? To my už dobře víme!

Nejprve nás čekala příprava v naší třídní laboratoři – stanovení si badatelské otázky, hypotézy a přichystání si pomůcek potřebných pro výzkum. Poté už naše cesta směřovala k Větřkovskému rybníku. A co jsme vlastně zkoumali? Děti si připravily 4 badatelské výzkumy – Co unese voda, V jaké vzdálenosti od rybníka rostou stromy, Co nejvíce chutná mravencům a Jak dlouho trvá kaprům sníst kousek rohlíku. Jste zvědaví, jak bádání dopadlo? Podívejte se na naši fotodokumentaci.

Žáci 3. a 4. ročníku a paní učitelka Míša