Loading color scheme

Badatelsky orientovaná výuka

Dne 18. 6. jsme podpořili naši přirozenou zvídavost a vydali jsme se do přírody, kde nás čekal nelehký úkol – badatelský výzkum. Co to znamená? To my už dobře víme!

Nejprve nás čekala příprava v naší třídní laboratoři – stanovení si badatelské otázky, hypotézy a přichystání si pomůcek potřebných pro výzkum. Poté už naše cesta směřovala k Větřkovskému rybníku. A co jsme vlastně zkoumali? Děti si připravily 4 badatelské výzkumy – Co unese voda, V jaké vzdálenosti od rybníka rostou stromy, Co nejvíce chutná mravencům a Jak dlouho trvá kaprům sníst kousek rohlíku. Jste zvědaví, jak bádání dopadlo? Podívejte se na naši fotodokumentaci.

Číst dále

Indiánská výprava: V lese

Let nad lesem podnikli naší indiáni v utajení. Vystopovali, že poblíž není žádná bledá tvář a začaly přípravy. Nejprve nalovili źivočichy, kteří v lese žijí, řádně je prozkoumali. Pak nezapomněli ani na to, že je potřeba je zaznamenat v písemné podobě a taky je pořádně spočítat. Nebylo to vůbec jednoduché! Někteří byli rychlí jako letící šípy. Vyprahlou prérií pak putovali, aby  vytvořili tajné obrazce, které budou jistě záhadou pro bledé tváře za mnoho a mnoho let.. Howg!

Číst dále